Wednesday, January 18, 2012

wordless wednesday 5#

jeng jeng jeng ....... !!!


harini aku na 'expose' kan menatang2 comei nie ..

arnab aku nie ad 6ekor semuanya.

hidup aku tak sempurna kalau satu hari tak belai2 mereka.


HATI aku tenang sgt bila tengok dan pegang mereka. rase mcm satu nikmat wokk ! betoii


buat muka comel sambil makan.

bunyik chip3 bila makan.

ni baka kelabu, hangpa rasa dia comey ka?

put your hands up ! heeheh



aku paling suke yg nie. lembut kit ..

tapi xd name lg laa. korg tlg suggestkan kt aku ea. hihik

sekian. muooooh3 :D


p/s : wordless wednesday kali ni paling bermakna. ohhhh ! huhuhu ~~ jangan lupo suggest namo :D

16 comments:

  1. comelnye. senang tak jaga? teringin nk bela rabbit tapi org cakap bela rabbit ni busuk.

    ReplyDelete
  2. aisya : mane ad busuk yunk, senang sgt bela nyaa. najis ngn air kencingnya tak bau lgsg. kalau yg busuk tu mcm kucing. mmg busuk. betoii. try la bela sekoq dua :D

    ReplyDelete
  3. babe..nak satu..ngehehehe..kucing aku dh hilang..bg la aku teman di kala sunyi..ngehehehe !~ =)

    ReplyDelete
  4. sumer kata comei...bg nama comei je la kt rabbit tu..hehee

    ReplyDelete
  5. buat muka comel smbil mkn,
    bunyi buyi2 bila mkn
    yg last tu tlinga lebar,
    nama nya ape?adakah ye buyi2 jgk?hehe

    ReplyDelete
  6. Nice post,
    Lucu..Lucu..
    ak suka,..

    ak sudah follow,. mnt folbacknya ya,.

    ReplyDelete
  7. sy tiga kali bela arnab..tiga kali mati..pas tu tk berani dah..semua jg lek lok..tk tau knpa mati jugak..

    ReplyDelete
  8. tk mandi kan pun..tp kena gatal2..teruk.abis telinga dia..kaki...kesian tgok..lama2 mati..

    ReplyDelete
  9. comelnya arnab dia..heee... ^_^ geram nengok ha..

    ltak nama chip2 la..sbb dia mkn bunyi kn..hikhik

    ReplyDelete
  10. eee..comel tapi nak bela takkut tak terjaga. senang tak nak bela. hygiene dia lagi.

    ReplyDelete

Thanks for your compliment :)