Wednesday, January 4, 2012

wordless wednesday 4#



apakah definisi sebenar bagi gambar di atas?


19 comments:

  1. ieyla : oww, macam tu ea? okay. diterima :D

    ReplyDelete
  2. itupn xtaw ke..

    1.angkat kerusi
    2.angkat kawan

    ahaha

    ReplyDelete
  3. katak comel : ouw, sy mmg sgt2 taktau. time kaseh la sbb bgtau. sweet babe. hahahah

    hakk tuihh ! :P

    ReplyDelete
  4. 1.KAWAN-TOLONG ANGKAT KERUSI
    2.KAWAN BAIK-TOLONG BUANG MAYAT

    ehehehehehe

    ReplyDelete
  5. SoFA: bentuk macam kat rumah akk je...keh3

    ReplyDelete
  6. diesel : terbaik jawapan awak. dapat A++ nie. huhuhu


    kak niza : sofa pulak yg dier tgk. okeh ! :D

    ReplyDelete
  7. mula2 tolong2..sbb baru kenalkan..dh lama, jadi kawan baik, bt endah tak endah je..

    #de kaitan x? tuih!tuih!

    ReplyDelete
  8. chacha : hahah, macam beh je jwpn tu. buat ade kaitan sudalaaa. hoho

    ReplyDelete
  9. mereka ni suka main angkat kerusi, tapi kadan2 kerusi takde, so angkat sesama sendiri pun jd. heh

    ReplyDelete
  10. beckhrooy : koh3. maybe. thanks~~ :)

    ReplyDelete
  11. hahahahaha..ummmm..manusia lagi berat dari kerusi tu..:P

    ReplyDelete
  12. x snggup aih nk angkat kwn pengsan,name je kwn baik..haha

    #negtive thinking

    ReplyDelete
  13. lebih baik jadi friend saja dari jadi best friend. hehehe :)

    ReplyDelete
  14. maksudnya kawan yg ketika kita betul2 dlm kesusahan amat payah utk dicari.

    ReplyDelete
  15. kawan baik sgt sukar dicari tp tidak mustahil didapati.

    ReplyDelete

Thanks for your compliment :)