Wednesday, January 4, 2012

wordless wednesday 4#



apakah definisi sebenar bagi gambar di atas?


19 comments

January 4, 2012 at 5:05 PM

1. KAWAN
2. KAWAN MAKAN KAWAN..

January 4, 2012 at 5:17 PM

ieyla : oww, macam tu ea? okay. diterima :D

January 4, 2012 at 5:23 PM

itupn xtaw ke..

1.angkat kerusi
2.angkat kawan

ahaha

January 4, 2012 at 5:27 PM

katak comel : ouw, sy mmg sgt2 taktau. time kaseh la sbb bgtau. sweet babe. hahahah

hakk tuihh ! :P

January 4, 2012 at 5:37 PM

1.KAWAN-TOLONG ANGKAT KERUSI
2.KAWAN BAIK-TOLONG BUANG MAYAT

ehehehehehe

January 5, 2012 at 2:04 PM

SoFA: bentuk macam kat rumah akk je...keh3

January 5, 2012 at 2:11 PM

diesel : terbaik jawapan awak. dapat A++ nie. huhuhu


kak niza : sofa pulak yg dier tgk. okeh ! :D

January 5, 2012 at 2:36 PM

friend forever

January 5, 2012 at 2:41 PM

azekzk : yeahhh !

January 6, 2012 at 7:59 PM

mula2 tolong2..sbb baru kenalkan..dh lama, jadi kawan baik, bt endah tak endah je..

#de kaitan x? tuih!tuih!

January 6, 2012 at 8:11 PM

chacha : hahah, macam beh je jwpn tu. buat ade kaitan sudalaaa. hoho

January 7, 2012 at 1:38 AM

mereka ni suka main angkat kerusi, tapi kadan2 kerusi takde, so angkat sesama sendiri pun jd. heh

January 7, 2012 at 12:24 PM

beckhrooy : koh3. maybe. thanks~~ :)

January 15, 2012 at 7:20 PM

hahahahaha..ummmm..manusia lagi berat dari kerusi tu..:P

January 15, 2012 at 9:00 PM

x snggup aih nk angkat kwn pengsan,name je kwn baik..haha

#negtive thinking

January 16, 2012 at 2:10 PM

sangat xpaham..=P

January 17, 2012 at 11:59 AM

lebih baik jadi friend saja dari jadi best friend. hehehe :)

January 20, 2012 at 7:09 PM

maksudnya kawan yg ketika kita betul2 dlm kesusahan amat payah utk dicari.

January 21, 2012 at 2:04 AM

kawan baik sgt sukar dicari tp tidak mustahil didapati.

Post a Comment