Thursday, September 15, 2011

SALAM MERDEKA !

salam dan gudnite buat blogger2 sekaliannnn. fuhhhh, penat makan nasi kukus nie. pehh, penuh perot. muahahaha. thanks to makcik yg belanje. terbaik ah ! orang kuantan kalau tak pegi beli nasi kukus kat sebelah megamall kuantan tuh, mmg rugi wooo. sedap bangetttt ! dah2, entry kali ni, i na kongsi pasal sambutan hari Kemerdekaan dan hari satu Malaysia esok !! haaaaaaaa, kat Kuantan dah sesak dah, ade perbarisan kot esok. like usual la kannn. korang pegi x? i mungkin tak pegi kotttt. nak membute kat umah sebab besok cutiii !! hahahahaha. timo kaseh la bagi cutii. eden sukooooo ! ape punyer anak merdeka la ni kan. huhuk. takpela, i sambut kat rumah je, depan tb.. okay what? eheheehek. korang na pegi, pegi jelaa... jangan banyak bising. muahahahaha. ape2pun.. selamat menyambut hari kemerdekaan ke 54 dan salam satu Malaysia !! SAYA BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA. anda? adiossssss



SALAMSATUMALAYSIA.PEACE.SALAM.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your compliment :)