Saturday, June 25, 2011

BANGAH da TUA !! hee~~

salam dan selamat petang readersssss.. rini rara na update pasal birthday abang rara yg kedua. kami panggil bangah je kat dye.. mesti korg pelik an? ade pulak tambah huruf B disitu. hehehe.. biaselah, family rara mmg unik. hohoho.. birthday dye kteorg sambut hari khamis haritu. huhuhu.. time tu pun dye ta balik keje lagi, saje mau kasi surprise.. sume hidangan rara ngn mak yg masak taw. peluh2 aku kat dapur menggoreng semua benda.. huhu.. macam2 ado.. tapi bile time makan mmg nikmat. hehe.. bangah balik2 semua dah tunggu kat meja makan. TERKEZUT dier.. HAHA. SELAMAT HARI TUA pada wan asmawi aka bangah! :)



antara juadah2 yg ade



jejari ketam,sotong ngan udang. 3 in 1 auw



coslaw buatan mak. lagi sodap dr KFC :P



nugget ayam tempura. adik suke sangat



ganas betoi depa makan. jadi lagu ni pizza.. huhu



sos kimball peneman ayam kentucky ku. hihi :P



keadaan dapur yg kucar kacir.



nilah encik asmawi. sori bro, aku xd gamba kau yg lain. HAHA.


itu sahaja gamba yg rara sempat tangkap mlm tu. ape2 pun kami sayang kau bangah! walaupun kau selalu cari pasal ngn aku, selalu na cakor2 aku..*joke je. tapi aku tetap syg hang bangah! kalau hang tadak, aku mati kutu kat rumah. hehehe. abang2 rara ni maharaja lawak kat rumah. kalau dyeorg xd, sunyi sepi rumah ni.. hehe. sayang hang!



WANASMAWI.PEACE.SALAM

No comments:

Post a Comment

Thanks for your compliment :)