Monday, May 30, 2011

AWARD untuk FOLLOWER yg ke 300 :)

salam dan selamat petang blogger2 sekalian. hari ni cik rara baik hati nak beri award pada follower cik rara yg ke 300. hihi. kenapa cik rara pilih yg ke 300? ta taw la. sebab cik rara suke angka tu kot. hihi.. cik rara nak berterima kaseh pada semua blogger yg dah follow blog cik rara nih. terima kasehhhhhhh. sayang u ollz!
okay? nak tau siapakah follower yg bertuah ni? haaaaaaaa... jum tengok!



hah, nilah hasil kreativiti cik rara yg tak kreatif langsung ni.. hehehe.. sorry la en. sarang jerung if tak bape na cun. tapi saye buat award ni khas dan ikhlas untuk awak. harap awak suke. heee.. thanks ya coz jd follower blog ni. pada semua blogger pun trima kaseh banyak2 ! i sayang gila kt u ollzzzzz tau.... hee.. na pomot la sikit blog dier ni. blog dier mmg interesting, bnyk info and best. u ollz tak percaye? pegi jela kt blog dier.. sure terpukau! heeeee.. eh, terpikat lah... hee.. okay, moh le ramai2 terjah blog ni. link dah sy letak kt bawah award tuh. okay? :)


THANKS.PEACE.SALAM.


8 comments

May 30, 2011 at 5:20 PM

hehehe ,,mekasih ..suka sgt2 ..ekekekeke ..=)

May 30, 2011 at 5:25 PM

ekekekeke. yeke? sy curi gamba awak. jgn mara ea.. hee.. same2 :D

May 30, 2011 at 9:03 PM

wah..
cantek award..
tahniah!!

May 30, 2011 at 11:47 PM

hehehehehe.. yeke cantik? sy pakai conteng2 je cik ezy.. bahaha

May 30, 2011 at 11:50 PM

Wan : Kaw memang Kreatif !!! ^_^
Dunie blogging kn..xsah kalo xdek bende2 intersting cmniy..heheheheh..

May 30, 2011 at 11:55 PM

ekekeke.. time kasih choin! tgk movie ta ajak akuh. huh! majoh ahhh.. heee :P

June 2, 2011 at 10:24 AM

hahahahaha !!!! next month pulak..mao????...jgnla majooooook...hehehehhee......

June 2, 2011 at 10:39 AM

huhuhu... yelah cik ain ! :P

Post a Comment