Wednesday, April 27, 2011

OPS gugur AIDA dan AMIR ??

salam dan selamat sejahtera blogger2 sekalian.. hurmm, bagi mereka yang menonton akademi fantasia 9, mesti sangat2 memahami tajuk entry saye kali ni.. hah, nampak sgt saye ni kaki AF.. wakaka.. lantaklah.. hee.. hurm, pada konsert minggu lepas kita dapat saksikan pelajar bernama MIZA telah tersingkir kerana undian ANDA. Saye pon ok jelah kan kalau miza keluar, dah jangka dah pon kan.. TUP tup, ADE 3 penyingkiran rupenyer malam tuh.. haaaaaaaaaa.. sape2?? AMIR ngan AIDA telah terlibat dalam OPS gugur.. ish2.. kesian ngat kan.. PENGKRITIK pada konsert malam tuh bagi kritikan mmg PEDAS berapi wooo.. MULUT longkang baek punya.. hahahaha.. tetttttt !! cuma AZRI,KAY ngan LENA je dipuji dan dikecualikan oleh mereka dalam OPS gugur.. tapi yang menghangatkan suasana apabila PAK NIL umumkan AFMASUK HAZAMA ngan FINA.. perghhhhhhhh !! Bayangkan perasaan AIDA time tuh ann.. LAU saye jd aida pun berasap gak an.. HEE, tapi na wat caner dah rezeki adek dia dapat masuk AF, so just be profesional .. actually OPS gugur ni berkaitan ngan maruah.. so agak terkilan lah kan si amir ngn aida.. tapi saye tengok amir dalam diari dah teresak2 menangis nak undur diri dari AF, so apelagi? bukan harus GEMBIRA ka?? tetttttttttttt !! hee.. kesian jugak kt pelajar AFMASUK yg dua org tuh coz tak terpilih.. FIR ngan FINA.. saye tgk FIR cm takleh terima kenyataan pun ade.. hisy2.. banyak bersabar.. rupa dah ade, jadi model pon ok lah FIR.. hee.. ok kan idea saye?? wakaka.. hah, dah2.. dah ta larat na tulis.. jum tgk gamba2 mereka :




MIZA tersingkir di konsert ke-3



AMIR pelajar OPS gugur



AIDA pelajar ke-2 digugurkan



PELAJAR2 AF musim KE-9 yg baru


HAH, there's some video to you all
jum layan..
PANASSSSSS !!!





just 2 video saje yg mampu saye ambik.. jangan lebih2.. wakakaka..
layann k.. cool lah aida dan amir :)





p/s : if na tgk video tp bising ngn my musixbox, just scroll your mouse kebawah then PAUSE kan lagu fav saia tuh ea.. HAHA.. enjoy, PEACE! salam..





6 comments:

  1. mengada2 gak AF ni buat gugur2! haissh ,

    ReplyDelete
  2. ohohoho.. tau xpe !! mentang2lah af last kan.. ngde lebey !

    ReplyDelete
  3. aku ingatkan amir maharaja lawak tadi. haha.

    ReplyDelete
  4. haha.. maharaja lawak takde OPS gugur peserta, gugur gigi ade.. HAHA

    ReplyDelete
  5. hahahhaha.. dia gedik ea nenek?? mmg ye kot.. org skang pandang rupe kot.. huhu

    ReplyDelete

Thanks for your compliment :)